Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Στην Πυρά

Αν είσαι απο αυτούς που δοκιμάζουν σουβλάκια ανάλογα την τιμή τους, αλλα και κρίνουν αυτά απο το αν ειναι ακριβά ή όχι, τότε Διάολε μην πας στην πυρά, το νέο σουβλατζίδικο στο κέντρο της Γλυφάδας. Αλλα να ξέρεις πως θα έχεις χάσει ένα απο τα καλυτερα σουβλάκια της Αθήνας. Αυτή τη στιγμή.

Με 30 λεπτά πάνω από την κλασική συνηθισμένη τιμή αλλά πολύ νοστιμιά, στο προτείνω εύκολα.

Στα βασικά και σε αυτά που μας ενδιαφέρουν τώρα.

Tο απ' έξω:

Άριστο μέγεθος. Πήρα το γνωστό, πλέον, combo, τα έφαγα άνετα, ήρεμα και απολαυστικά. Στο τέλος τσίμπησα και μια χούφτα πατατούλες. 
Βαθμός 10

Προσεκτικό τύλιγμα. Ίσως φταίει πως το ζήτησα. Θα μπορούσε και καλύτερα σαφώς. 
Βαθμός 7
Πίτα. Νόστιμη αλάδωτη. 
Βαθμός 9

Το από μέσα.

Πολύ καλό το κρέας, άριστες αναλογίες. Παίρνει ενα 9αράκι για να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.

Τιμή. 

Όπως προείπα, είναι κομματάκι ακριβό. 2,60 € γενική τιμή στις πίτες. Δεν το λες κακή τιμή για αυτό που δίνει. δεν αισθάνθηκα περίεργα. παρ'ολα όμως έχουμε αρχές.
Βαθμός 6

Συνολικός Βαθμός:  8.2 

To σουβλατζίδικο, στην πυρά θα το βρεις στο κέντρο της γλυφάδας και θα το δοκιμάσεις. Tηλ 213 0 233 868

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

O Θείος

Υπήρξε μια περίοδος της ζωής μου, που τιμούσα σχεδόν καθημερινά τα σουβλάκια και κυρίως τις πατάτες με σως από τον Θείο. Θυμάμαι πως τα καλαμάκια του ήταν μεγάλα και εξαιρετικά νόστιμα. Η σως επίσης με μια γλυκόξινη γεύση και αρκετά νόστιμη.

Δεν θυμάμαι τι έγινε μετά, αλλά σταμάτησα να παίρνω από τον Θείο.

Στο πρόσφατο παρελθόν, ξαναπήρα και απογοητεύτηκα. Το κρέας ήταν πολύ κακό. Το σουβλάκι πολύ λαδωμένο, άνοστο. Στα μόνα θετικά η πολύ χαμηλή τιμή του. Υπήρχε και happy hour. Βήμα καλό για μένα.

Το σουβλατζίδικο του Θείου θα το βρεις στην Ηλιούπολη. Προτείνω να του δώσεις μια ευκαιρία και να δοκιμάσεις την πίτα με φέτα και λαχανικά, καθώς και το κοτόπουλο με μπέικον. Υπάρχει ακόμα ελπίδα για το ιστορικό αυτό σουβλάκι. Τηλ: 210 9763500


Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Ο Λάμπρος.

Όσοι είναι από Ηλιούπολη τον ξέρουν σίγουρα. Όσοι δεν είναι σίγουρα τον έχουν ακούσει. Είναι αυτό που λέμε καμιά φορά, πως υπάρχουν 2 κατηγορίες ανθρώπων. Αυτοί που έχουν φάει από το ψητοπωλείο ο  Λάμπρος, και όλοι οι άλλοι.

Μoment of truth.
Δεν μπορώ να είμαι και τόσο αντικειμενικός με το σουβλατζίδικο που τιμώ 5 φορές το μηνά το λιγότερο. Το Σουβλατζίδικο που θα φάω και φαγωμένος. Πρόσφατα έβαλε και ψωμάκι. Μεγάλο εντυπωσιακό πεντανόστιμο ψωμάκι. Aλλά θέλω η απόλαυση να διαρκεί. Για αυτό και παίρνω το combo + coca cola.

Στο ψητοπωλείο Λάμπρος δεν μπορείς να πεις πως δεν θα σου αρέσουν τα σουβλάκια. Και ειδικά αν δεν έχεις δοκιμάσει καλαμάκι κοτόπουλο μπούτι είτε σε πίτα, είτε σκέτο, είτε με σως κοτόπουλου, τότε απλά δεν δικαιούσαι να μιλάς.

Ο Βαθμός που εγώ βάζω ξεκινά από το 9. και ανάλογα το κρέας, την κίνηση, την ημέρα, θα παίζουμε με δεκαδικά ψηφία.

Ο Λάμπρος ξέρει να δίνει ένα σουβλάκι, όμορφα τυλιγμένο, με σωστές αναλογίες μέσα, με δροσερή ντομάτα, θανατηφόρο τζατζίκι ή πεντανόστιμη σως για το κοτόπουλο.

Ζήτα ότι κρέας θες στο σουβλάκι σου και θα το έχεις. Πρόσφατα δοκίμασα με κοντοσούβλι κοτόπουλο. δεν υπάρχει μέρα να μη το σκέφτομαι since then.

Το ψητοπωλείο Λάμπρος, θα το βρεiς στην Ηλιούπολη και στον Άλιμο.
Τηλ 210 - 9735108





Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

To Κοτέτσι.

Tο απ' έξω:

Μέτριο μέγεθος. Έφαγα άνετα 2 και σε χρόνο ρεκόρ.
Βαθμός 7

Απρόσεκτο τύλιγμα. Όχι σε απαράδεκτο όμως επίπεδο. Ηταν εμφανές ωστόσο πως το τύλιγμα δεν ήταν σημαντικό για αυτούς. 
Βαθμός 7

Πίτα. Με μία λέξη. Κακή.
Βαθμός 4 (Αλάδωτη)


Το από μέσα.
Πήρα 2 (όπως πάντα ο γνωστός κόμπο συνδυασμός.) Γύρο χοιρινού και καλαμάκι κοτόπουλο.  Καλαμάκι κοτόπουλο δεν με ενθουσίασε. Μου άρεσε ο γύρος χοιρινού. Πολύ καλό ψήσιμο. 
Βαθμός 6

Νορμάλ ποσότητα από πατάτες. Αρκετές επιλογές για σως. Αδιάφορο τζατζίκι. Οχι καλή ποιότητα ντομάτας.
Βαθμός 5


Τιμή. 

Ότι πιο ακριβό έχω φάει ποτέ. Απαράδεκτες τιμές. Σημειώνω. 2,90€ Πίτα καλαμάκι κοτόπουλο. 2,60€ Πίτα γύρο Χοιρινό. Καλαμάκι κοτόπουλο ΣΚΕΤΟ 2,40€
Βαθμός 1

Συνολικός Βαθμός:  5

Το σουβλατζίδικο "Το κοτέτσι", θα το βρεις στο Ναύπλιο και δεν το συνιστώ σε καμία περίπτωση.

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Ο Θωμάς.


Tο απ' έξω:

Μεγάλο εντυπωσιακό. Πήρα 2 και δυσκολεύτηκα. Αυτό δεν το λες όμως και απαραίτητα καλό.
Βαθμός 8

Κακό τύλιγμα. Τόσο που χρειάστηκα 3 χαρτοπετσέτες.
Βαθμός 2

Πίτα. Χοντρή, ελληνική όπως πρέπει.
Βαθμός 8 (Αλλάδωτη)


Το από μέσα.

Καλό κρέας, Όπως προείπα πήρα δύο σουβλάκια.  Ένα με γύρο  χοιρινού και ένα με καλαμάκι κοτόπουλο.
Βαθμός 7 (είμαι δύσκολος)

Πατάτες. Πάρα πολλές. τόσες που το σουβλάκι θα έσκαγε. Το είχε παρακάνει.
Βαθμός 6


Τιμή. 

Εντυπωσιακή. περίμενα παραπάνω παίρνει 10 σε αυτό.

Συνολικός Βαθμός:  6,8

Υ.Γ: Εντυπωσιακή και η σαλάτα του Καίσαρα. Νοστιμότατη, αλλα οχι τόσο επιτυχημένη επιλογή ο γύρος (αντι για φιλέτο) κοτόπουλο. Δεν κρίνεται, λόγω έλλειψης γνώσεων.

Το σουβλατζίδικο του Θωμά, θα το βρεις στην Ηλιούπολη. Τηλ: 210 - 9763900