Υπήρξε μια περίοδος της ζωής μου, που τιμούσα σχεδόν καθημερινά τα σουβλάκια και κυρίως τις πατάτες με σως από τον Θείο. Θυμάμαι πως τα καλαμάκια του ήταν μεγάλα και εξαιρετικά νόστιμα. Η σως επίσης με μια γλυκόξινη γεύση και αρκετά νόστιμη.
Δεν θυμάμαι τι έγινε μετά, αλλά σταμάτησα να παίρνω από τον Θείο.
Στο πρόσφατο παρελθόν, ξαναπήρα και απογοητεύτηκα. Το κρέας ήταν πολύ κακό. Το σουβλάκι πολύ λαδωμένο, άνοστο. Στα μόνα θετικά η πολύ χαμηλή τιμή του. Υπήρχε και happy hour. Βήμα καλό για μένα.
Το σουβλατζίδικο του Θείου θα το βρεις στην Ηλιούπολη. Προτείνω να του δώσεις μια ευκαιρία και να δοκιμάσεις την πίτα με φέτα και λαχανικά, καθώς και το κοτόπουλο με μπέικον. Υπάρχει ακόμα ελπίδα για το ιστορικό αυτό σουβλάκι. Τηλ: 210 9763500
Δεν θυμάμαι τι έγινε μετά, αλλά σταμάτησα να παίρνω από τον Θείο.
Στο πρόσφατο παρελθόν, ξαναπήρα και απογοητεύτηκα. Το κρέας ήταν πολύ κακό. Το σουβλάκι πολύ λαδωμένο, άνοστο. Στα μόνα θετικά η πολύ χαμηλή τιμή του. Υπήρχε και happy hour. Βήμα καλό για μένα.
Το σουβλατζίδικο του Θείου θα το βρεις στην Ηλιούπολη. Προτείνω να του δώσεις μια ευκαιρία και να δοκιμάσεις την πίτα με φέτα και λαχανικά, καθώς και το κοτόπουλο με μπέικον. Υπάρχει ακόμα ελπίδα για το ιστορικό αυτό σουβλάκι. Τηλ: 210 9763500
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου