Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Ο Θωμάς.


Tο απ' έξω:

Μεγάλο εντυπωσιακό. Πήρα 2 και δυσκολεύτηκα. Αυτό δεν το λες όμως και απαραίτητα καλό.
Βαθμός 8

Κακό τύλιγμα. Τόσο που χρειάστηκα 3 χαρτοπετσέτες.
Βαθμός 2

Πίτα. Χοντρή, ελληνική όπως πρέπει.
Βαθμός 8 (Αλλάδωτη)


Το από μέσα.

Καλό κρέας, Όπως προείπα πήρα δύο σουβλάκια.  Ένα με γύρο  χοιρινού και ένα με καλαμάκι κοτόπουλο.
Βαθμός 7 (είμαι δύσκολος)

Πατάτες. Πάρα πολλές. τόσες που το σουβλάκι θα έσκαγε. Το είχε παρακάνει.
Βαθμός 6


Τιμή. 

Εντυπωσιακή. περίμενα παραπάνω παίρνει 10 σε αυτό.

Συνολικός Βαθμός:  6,8

Υ.Γ: Εντυπωσιακή και η σαλάτα του Καίσαρα. Νοστιμότατη, αλλα οχι τόσο επιτυχημένη επιλογή ο γύρος (αντι για φιλέτο) κοτόπουλο. Δεν κρίνεται, λόγω έλλειψης γνώσεων.

Το σουβλατζίδικο του Θωμά, θα το βρεις στην Ηλιούπολη. Τηλ: 210 - 9763900

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου