Tο απ' έξω:
Μεγάλο εντυπωσιακό. Πήρα 2 και δυσκολεύτηκα. Αυτό δεν το λες όμως και απαραίτητα καλό.
Βαθμός 8
Κακό τύλιγμα. Τόσο που χρειάστηκα 3 χαρτοπετσέτες.
Βαθμός 2
Πίτα. Χοντρή, ελληνική όπως πρέπει.
Βαθμός 8 (Αλλάδωτη)
Το από μέσα.
Καλό κρέας, Όπως προείπα πήρα δύο σουβλάκια. Ένα με γύρο χοιρινού και ένα με καλαμάκι κοτόπουλο.
Βαθμός 7 (είμαι δύσκολος)
Πατάτες. Πάρα πολλές. τόσες που το σουβλάκι θα έσκαγε. Το είχε παρακάνει.
Βαθμός 6
Τιμή.
Εντυπωσιακή. περίμενα παραπάνω παίρνει 10 σε αυτό.
Συνολικός Βαθμός: 6,8
Υ.Γ: Εντυπωσιακή και η σαλάτα του Καίσαρα. Νοστιμότατη, αλλα οχι τόσο επιτυχημένη επιλογή ο γύρος (αντι για φιλέτο) κοτόπουλο. Δεν κρίνεται, λόγω έλλειψης γνώσεων.
Το σουβλατζίδικο του Θωμά, θα το βρεις στην Ηλιούπολη. Τηλ: 210 - 9763900
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου