Tο απ' έξω:
Μέτριο μέγεθος. Έφαγα άνετα 2 και σε χρόνο ρεκόρ.
Ότι πιο ακριβό έχω φάει ποτέ. Απαράδεκτες τιμές. Σημειώνω. 2,90€ Πίτα καλαμάκι κοτόπουλο. 2,60€ Πίτα γύρο Χοιρινό. Καλαμάκι κοτόπουλο ΣΚΕΤΟ 2,40€
Μέτριο μέγεθος. Έφαγα άνετα 2 και σε χρόνο ρεκόρ.
Βαθμός 7
Απρόσεκτο τύλιγμα. Όχι σε απαράδεκτο όμως επίπεδο. Ηταν εμφανές ωστόσο πως το τύλιγμα δεν ήταν σημαντικό για αυτούς.
Βαθμός 7
Πίτα. Με μία λέξη. Κακή.
Βαθμός 4 (Αλάδωτη)
Το από μέσα.
Πήρα 2 (όπως πάντα ο γνωστός κόμπο συνδυασμός.) Γύρο χοιρινού και καλαμάκι κοτόπουλο. Καλαμάκι κοτόπουλο δεν με ενθουσίασε. Μου άρεσε ο γύρος χοιρινού. Πολύ καλό ψήσιμο.
Βαθμός 6
Νορμάλ ποσότητα από πατάτες. Αρκετές επιλογές για σως. Αδιάφορο τζατζίκι. Οχι καλή ποιότητα ντομάτας.
Βαθμός 5
Τιμή.
Βαθμός 1
Συνολικός Βαθμός: 5
Το σουβλατζίδικο "Το κοτέτσι", θα το βρεις στο Ναύπλιο και δεν το συνιστώ σε καμία περίπτωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου