Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

To Κοτέτσι.

Tο απ' έξω:

Μέτριο μέγεθος. Έφαγα άνετα 2 και σε χρόνο ρεκόρ.
Βαθμός 7

Απρόσεκτο τύλιγμα. Όχι σε απαράδεκτο όμως επίπεδο. Ηταν εμφανές ωστόσο πως το τύλιγμα δεν ήταν σημαντικό για αυτούς. 
Βαθμός 7

Πίτα. Με μία λέξη. Κακή.
Βαθμός 4 (Αλάδωτη)


Το από μέσα.
Πήρα 2 (όπως πάντα ο γνωστός κόμπο συνδυασμός.) Γύρο χοιρινού και καλαμάκι κοτόπουλο.  Καλαμάκι κοτόπουλο δεν με ενθουσίασε. Μου άρεσε ο γύρος χοιρινού. Πολύ καλό ψήσιμο. 
Βαθμός 6

Νορμάλ ποσότητα από πατάτες. Αρκετές επιλογές για σως. Αδιάφορο τζατζίκι. Οχι καλή ποιότητα ντομάτας.
Βαθμός 5


Τιμή. 

Ότι πιο ακριβό έχω φάει ποτέ. Απαράδεκτες τιμές. Σημειώνω. 2,90€ Πίτα καλαμάκι κοτόπουλο. 2,60€ Πίτα γύρο Χοιρινό. Καλαμάκι κοτόπουλο ΣΚΕΤΟ 2,40€
Βαθμός 1

Συνολικός Βαθμός:  5

Το σουβλατζίδικο "Το κοτέτσι", θα το βρεις στο Ναύπλιο και δεν το συνιστώ σε καμία περίπτωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου